Šiuo metu siekiant išpopuliarinti verslą idėją ar panašiai – reikia pasirinkti konkrečią reklamos rūšį. Kadangi jų yra labai daug – kuo detaliau įvertinsite kiekvieną jų, tuo tikresni galėsite būti, kad jūsų pasirinkimas yra pats geriausias. SEO dažniausiai reprezentuojama kaip puiki galimybė nusprendus reklamuoti savo verslą. Tiesiog lyginant su kitomis reklamos galimybėmis – būtent SEO dažniausiai pristatoma kaip pats geriausias variantas. Įsitikinkime kodėl.
SEO prieš TV. Šiais laikais retas žmogus žiūri TV. Vos tik atsirado kompiuteriai ir internetas – žmonės masiškai pradėjo naudotis šiomis informacijos skleidimo priemonėmis ir pripažįsta, kad tai kur kas geresnis pasirinkimas. Juolab, per TV reklamą pamato labai daug žmonių, kuriems ji paprasčiausiai yra visiškai neaktuali. Tuo tarpu SEO pasiekia tuos žmones, kuriems to reikia. Tai – tikslinga reklama.
SEO prieš radiją. Radijo daugelis klausosi mašinoje. Namuose – tai retai pasirenkamas technikos prietaisas. Žinoma, vis dar yra žmonių, kurie klauso radijo, tačiau tiesa ta, kad pirkti reklamą, kuri bus transliuojamą per šį technikos prietaisą – neverta tikrai.
SEO prieš laikraščius ir žurnalus. Tai dar viena niša, kur reklama paprasčiausiai nebėra populiari. Daugelis žmonių apskritai nebeperka spaudos, kadangi joje reklama užima labai didelę dalį. Žinoma, žurnalai norėdami išgyventi pigiau parduoda puslapius reklamai, o konkrečios kompanijos tuo pasinaudoja. Visgi, kad ir reklama nėra brangi – ji visiškai neefektyvi, tad neverta investuoti net ir mažų sumų.
SEO prieš kitas internetines reklamas. Pats virtualus pasaulis gali pasiūlyti labai daug skirtingų būdų populiarinti konkrečią prekę arba paslaugą. SEO prie kitas reklamos rūšis laimi dėl vieno paprasto dalyko. Tiesiog ji funkcionuoja kur kas ilgiau, o tuo pačiu geba atnešti neabejotinai kur kas didesnę naudą. Lyginant su kitomis reklamos galimybėmis – SEO paprasčiausiai pastatoma ant pjedestalo, kaip geriausias ir labiausiai rekomenduotinas pasirinkimas.
Akivaizdu, jog SEO – pati geriausia šiuo metu egzistuojanti reklamos rūšis. Įvertinkite suteikiamus privalumus ir pasinaudokite galimybėmis, kurios neabejotinai padės padidinti pardavimus ir pakelti konkretaus verslo pelną.